domingo, 12 de enero de 2014

Scalet. Cróniques Lunars #2


 



Títol: Scarlet
Saga: Cróniques Lunars
Escriptora: Marissa Meyer
Pàgines: 496
P.V.P: 16,95 €

Editorial: Fanbooks
Enquadernació:
Rústega amb solapes






 



SAGA "CRÓNIQUES LUNARS" 



Encara falten dos títols per sortir.


SINOPSIS


Català
L'Scarlet Benoit busca la seva àvia desapareguda i només pot confiar en en Llop, un lluitador tan atractiu com perillós. Junts començaran la recerca pel perillós món de la màfia i aviat descobriran que no són els únics que la busquen.La Cinder torna a la segona entrega de Cròniques Lunars perquè creu que els Benoit són la peça clau per resoldre el seu passat, però abans, la ciborg mecànica haurà d'escapar de la presó.Ara, tots hauran de mantenir-se una passa endavant de la perversa reina lunar, que farà qualsevol cosa per tal que el príncep Kai es converteixi en el seu marit, el seu rei, el seu presoner.


Castellano

Scarlet Benoit busca a su abuela desaparecida i solo puede confiar en el Lobo, un luchador tan atractivo como peligroso. Juntos empezarán la busqueda por el peligroso mundo de la mafia i pronto descubriran que no son los únicos que la buscan. Cinder vuelve en la segunda entrega de Crònicas Lunares porque cree que los Benoit son la pieza para resolver su pasado, pero antes, la ciborg mecanica tiene que escapar de la carcel. Ahora todos tendran que mantenerse por delante de la perversa reina lunar, que hará todo lo posible para que el principe Kai se convierta en su marido, su rey y su prisionero.


OPINIÓ

Desprès de llegir-me el primer llibre, Cinder, vaig acabar amb ganes de mes, va ser una historia que m'agradà molt, quan vaig començar a llegir-me’l no podia parar i allò mateix ma passat en aquesta segona part, Scarlet.

Marissa Meyer
 En aquest segon llibre podem continuar veient la historia de la Cinder però també s'intercala amb la historia d' un nou personatge l' Scarlet. Les dues histories m'agraden moltísim però pareix que cada llibre siga millor que l'anterior, per això tinc moltissimes ganes de llegir-me les dues parts següents, Cress i Winter.

 Com ja sabeu la autora s’ha bassat en contes classics per a les segües histories, en el primer va ser amb la Cinder, la ventafocs, el segon llibre Scarlet, La caputxeta roja, el tercer llibre Cress, Rapunzel i per últim trobem la Winter, la Blancaneus. Personalment m’agrada molt com l’autora ha agafat aquestos comtes i els ha transformat i adaptat a una epoca tant diferent a la de les histories originals. També m’agrada que les histories estiguen paralel.les i mes entrellaçades del que pareix.


Encara ens faran esperar per a les següents parts pero de segur que val la pena. 


OPINIÓN

Después de leerme el primer libro, Cinder, acabé con ganas de mas, fue una historia que me gustó mucho, cuando empecé a leérmelo no podía parar y aquello mismo me ha pasado en esta segunda parte, Scarlet.

Portada Scarlet
Altra portada
En este segundo libro podemos continuar viendo la historia de la Cinder pero también se intercala con la historia de un nuevo personaje, Scarlet. Las dos historias me gustan muchísimo pero parece que cada libro sea mejor que el anterior, por eso tengo muchísimas ganas de leerme las dos partes siguientes, Cress y Winter.

Como ya sabéis la autora se ha basado en cuentos clásicos para sus historias, en el primero fue con la Cinder, que cogió el cuento de la Cenicienta, el segundo libro Scarlet, La caperucita roja, el tercer libro Cress, Rapunzel y por último encontramos la Winter, la Blancanieves. Es fácil saber que cuento es en el que se basa al mirar las portadas de los libros.

Personalmente me gusta mucho cómo la autora ha cogido estos cuentos y los ha transformado y adaptado a una época bastante diferente a la de las historias originales.


También me gusta que las historias sean paralelas y mas entrelazadas de lo que parece en un principio.



VALORACIÓ








1 comentario:

  1. Hooola =D
    A mi me chiflaron los libros!! =D Pero ahora será más dura la espera para Cress y Winter T^T
    Me alegro de que a ti también te gustaran ^^
    Un saludoooo =D

    ResponderEliminar

Reseña: EL libro de Sarah 2

TÍTULO: El libro de Sarah. El origen del destino. AUTOR:  Vicente García AÑO DE PUBLICACIÓN:  2016 EDITORIAL: Dolmen Edito...