lunes, 28 de marzo de 2016

Ressenya: Love you



TÍTOL: You 1. Love you
AUTORA: Estelle Maskame
ANY DE PUBLICACIÓ: 2016
EDITORIAL: Fanbooks
P.V.P.: 16,95€


SINOPSIS
L’Eden, de setze anys, arriba a Los Angeles per passar-hi l’estiu amb la nova família del seu pare. No té gaires ganes de conèixer els seus tres germanastres, que ella suposa que seran una llauna. Però llavors coneix en Tyler, el gran, de disset anys, i el troba absolutament odiós, irritant, presumptuós i... francament atractiu. La tensió entre tots dos fa que la convivència sigui molt difícil. Però tot això no és res més que el començament

OPINIÓ
Quan em van oferir aquest llibre vaig pensar que seria una còpia d' After o una història similar i no volia llegir-m'ho, però vaig decidir donar-li una oportunitat ja que no totes les novel·les d'aquest gènere tenen perquè ser iguals i els personatges tampoc. 

A pesar que el noi protagonista en principi sigui el típico desvergonyit, gens mes lluny de la realitat, el pobre noi el que té és façana per dins no té gens que veure i tot per un gran trauma que haurà de superar molt poc a poc, tant en el primer com en el segon llibre. La noia, nostra protagonista es diu Eden i és la germanastra del noi, Tyler. Encara que s'acaben de conèixer i per res es porten com a germans.

És una trama molt entretinguda que sap com captar la teva atenció, de seguida em vaig sorprendre estant a la meitat del llibre el mateix dia que ho vaig començar. L'altra meitat del llibre me la vaig llegir d'una asseguda, la vaig devorar i volia mes. Pel que em vaig llegir el segon llibre gens mes acabar est, però això ja us ho explicaré en una altra ressenya.

És una trilogia, el primer va sortir al gener creo recordar, el segon al març i el tercer sortirà al juny i ja no puc esperar mes. M'ha agradat molt aquesta història i m'ha sorprès la forma de narrar de l'autora per tenir tan sol 17 anys.

OPINIÓN

Cuando me ofrecieron este libro pensé que seria una copia de After o una historia similar y no queria leermelo, pero decidí darle una oportunidad ya que no todas las novelas de este género tienen porque ser iguales y los personajes tampoco. 

A pesar de que el chico protagonista en principio sea el tipico malote, nada mas lejos de la realidad, el pobre muchacho lo que tiene es fachada por dentro no tiene nada que ver y todo por un gran trauma que tendrá que superar muy poco a poco, tanto en el primero como en el segundo libro. La chica, nuestra protagonista se llama Eden y es la hermanastra del chico, Tyler. Aunque se acaban de conocer y para nada se llevan como hermanos.

Es una trama muy entretenida que sabe como captar tu atención, enseguida me sorprendí estando a la mitad del libro el mismo dia que lo empecé. La otra mitad del libro me la leí de una sentada, la devoré y quería mas. Por lo que me leí el segundo libro nada mas terminar este, pero eso ya os lo contaré en otra reseña.

Es una trilogia, el primero salió en Enero creo recordar, el segundo en Marzo y el tercero saldrá en Junio y ya no puedo esperar mas. Me ha gustado mucho esta historia y me ha sorprendido la forma de narrar de la autora para tener tan solo 17 años.

TOTS ELS LLIBRES

VALORACIÓN
4,5/5

1 comentario:

  1. ¡Hola!

    Me alegra que te haya gustado tanto ^-^ A mi me llama muchísimo la atención esta trilogía, aunque a mi también me recordó a After al principio (igual que la saga de Blair Holden) pero estoy leyendo muy buenas opiniones y ahora quiero leerlos T_T No sé cuándo me animaré a empezar otra trilogía, teniendo en cuenta que tengo un montón a medias, pero estoy segura de que los disfrutaré bastante ^-^

    Gracias por la reseña. ¡Besos!

    ResponderEliminar

Reseña: EL libro de Sarah 2

TÍTULO: El libro de Sarah. El origen del destino. AUTOR:  Vicente García AÑO DE PUBLICACIÓN:  2016 EDITORIAL: Dolmen Edito...