miércoles, 20 de abril de 2016

Ressenya: You 2. Need you.



TÍTOL: You 2. Need you
AUTORA: Estelle Maskame
ANY DE PUBLICACIÓ: 2016
EDITORIAL: Fanbooks
P.V.P.: 16,95€


SINOPSIS
La terminal de l’aeroport és plena de gom a gom. Esquivo la riuada de gent fins que trobo un espai buit per parar un moment. Em trec la motxilla, furgo a dins i en trec el mòbil. Busco els missatges de text i, tot caminant cap a la facturació d’equipatges, començo a escriure: «Sembla que l’estiu que ve ja és aquí. Fins aviat». I llavors ho envio a la persona que he esperat tres-cents cinquanta-nou dies per veure. L’envio a en Tyler.

OPINIÓ
Quan em vaig acabar el primer solament volia tenir el següent per veure que passava. Ja sabeu que em va agradar molt i aquest no ha estat menys. Ja són una mica mes majors tots dos, l'escenari d'aquest segon llibre és Nova York i no té desaprofitament. Un pis compartit per Tyler i un noi universitari. 

Quan Eden va a visitar a Tyler durant l'estiu per passar algunes setmanes amb ell davant de tornar els dos a casa i passen moltes coses. Els primers capítols em posaven una mica nerviosa sobretot després d'acabar el primer llibre i voler que segueixin junts, trobar-me amb que Tyler la intenta tractar com a una germanastra i com res mes em frustrava.

Conforme passen els capítols tornen a tenir química i molta mes que en el primer llibre, el la tracta fenomenal, és molt detallista amb ella. Però aquesta vegada és Eden la que juga a dues bandes, aquesta sortint amb el millor amic de Tyler mentre està amb ell també (això no és un spoiler perquè surt des de la pagina 1).

Una de les meves escenes favorites del llibre és quan van a un partit de beisbol Eden, Tyler i el company de pis, mare mia, és una escena molt divertida i bastant pujadeta de to, la qual cosa li segueix després també m'agrada molt.


Encara que el final no em va convèncer, de fet em va enfadar molt, tinc moltissimes ganes de llegir-me "Miss you" que no surt fins a Juny.


OPINIÓN

Cuando me acabé el primero solo quería tener el siguiente para ver que pasaba. Ya sabéis que me gustó mucho y este no ha sido menos. Ya son un poco mas mayores ambos, el escenario de este segundo libro es Nueva York y no tiene desperdicio. Un piso compartido por Tyler y un chico universitario. 

Cuando Eden va a visitar a Tyler durante el verano para pasar algunas semanas con él ante de volver los dos a casa y pasan muchas cosas. Los primeros capítulos me ponían un poco nerviosa sobretodo después de acabar el primer libro y querer que sigan juntos, encontrarme con que Tyler la intenta tratar como a una hermanastra y como nada mas me frustraba.

Conforme pasan los capítulos vuelven a tener química y mucha mas que en el primer libro, el la trata fenomenal, es muy detallista con ella. Pero esta vez es Eden la que juega a dos bandas, esta saliendo con el mejor amigo de Tyler mientras está con él también (esto no es un spoiler porque sale desde la pagina 1).

Una de mis escenas favoritas del libro es cuando van a un partido de beisbol Eden, Tyler y el compañero de piso, madre mia, es una escena muy divertida y bastante subidita de tono, lo que le sigue después también me gusta mucho.

Aunque el final no me convenció, de hecho me enfadó mucho, tengo muchisimas ganas de leerme "Miss you" que no sale hasta Junio.



TOTS ELS LLIBRES

VALORACIÓN
4,5/5

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Reseña: EL libro de Sarah 2

TÍTULO: El libro de Sarah. El origen del destino. AUTOR:  Vicente García AÑO DE PUBLICACIÓN:  2016 EDITORIAL: Dolmen Edito...